امامان جمعه شهرستان ها در خطبه های نماز جمعه این هفته بر نقش دانشجویان در بصیرت جامعه ،اقتصاد دریا محور و رفع مشکلات در شهرستانها تاکید کردند.

نماز جمعه اهل سنت بندرعباس

 شیخ علی جلالی خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: مهربانی و بخشندگی از لوازم و مقدمات توسعه وحدت در جامعه است.

نماز جمعه میناب

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: دانشجویان باید فتنه‌های آمریکا و استکبار جهانی را بشناسند و مردم کشور را آگاه کنند.

نماز جمعه رودان

حجت الاسلام احمد فاضل پور خطیب نماز جمعه رودان گفت: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به مردم ایران بوده و هستند و هموطنان هم همیشه با درایت و بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و می‌کنند.

نماز جمعه قشم

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم با بیان اینکه کادرسازی برای آینده نظام کار بسیار پر اهمیتی است، گفت: مدیران انقلابی از میان دانشجویان تراز انقلاب و پرورش یافتگان در بستر گام دوم به وجود می‌آیند که باید این افراد مورد حمایت دولت اسلامی قرار بگیرند.

نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ محمدسعید خطیبی، امام جمعه موقت اهل سنت قشم با بیان اینکه انسان مسافر دنیا است گفت: همچنان که هر سفری انگیزه و هدفی دارد سفر انسان به این دنیا هم هدفی دارد که هدف آخر ان هم سعادت اخروی است.

نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز مهم‌ترین جنگ و ابزار دشمن، جعل و دروغ پردازی در فضای مجازی و رسانه‌های معاند است و در مقابله با این شیوه دشمن، باید با روشنگری و جهاد تبیین اجازه نداد دشمن بر اندیشه جوانان و نوجوانان مسلط شود.

نماز جمعه جاسک

حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک با تبریک روز نیروی دریایی ارتش گفت:

نیروی دریایی راهبردی ارتش نماد صلابت و اقتدار ایران اسلامی در دریا‌ها و اقیانوس هاست؛ که هربار هم دستاورد‌های نوینی را رونمایی می‌کند.

نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک گفت: در این شهرستان ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد، تعاون و رفاه اجتماعی و دامپزشکی با وجود اینکه بیش از ۱۳ سال از شهرستان شدن سیریک می‌گذرد، ولی هنوز ساختمان مستقل ندارند.

 نماز جمعه بستک

حجت الاسلام قائدی امام جمعه بستک با اشاره به اینکه شهید بهشتی دانشجو را موذن جامعه می‌دانست گفت: اگر این قشر به وظیفه خود به درستی عمل نکند غلفت و تاریکی جامعه را فرا می‌گیرد پس به همین دلیل لازم است آنان با استدلال و صدای رسا آگاهی بخشی کنند.

 نماز جمعه پارسیان

حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه پارسیان با بیان اینکه توجه به اقتصاد دریا محور و توسعه سواحل مهم است گفت: در حالی که نوار ساحلی چهل درصد از مرز‌های کشور را به خود اختصاص داده اند، اما فقط تنها از پنج درصد این ظرفیت توانسته ایم بهره ببریم.

 نماز جمعه بندرخمیر

حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیرگفت: آفت مهلکی که موجب تزلزل کیان خانواده‌ها می‌شود دروغ و نبود صداقت است که برای کاستن از این دو آسیب باید از بزرگان دین پیروی کرد.

 نماز جمعه بشاگرد

حجت السلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد از وزیر کشور و استاندار هرمزگان خواست هر چه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف نیرو‌ها و مدیران دستگاه‌ها در این شهرستان اقدام کنند.

 نماز جمعه بوموسی

حجت الاسلام محمد پاک نژاد امام جمعه بوموسی با قدردانی از مسئولان در راه اندازی خط کشتی مسافربری بندرعباس - بوموسی گفت: وضعیت پرواز‌های این جزیره هم به مرکز استان باید ساماندهی شود.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه هرمز با انتقاد از کمبود سیلندر گاز در این جزیره گفت: هنوز این مشکل حل نشده و ضروری است هر چه سریعتر مسئولان چاره اندیشی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.